BLOG O MARKETINGU INTERNETOWYM

Na moim blogu dzielę się wiedzą i publikuję eksperckie artykuły na temat marketingu internetowego. Znajdziesz tutaj praktyczne porady, informacje oraz sprawdzone metody skutecznego rozwijania biznesu poprzez marketing. Blog został stworzony z myślą zarówno o osobach z doświadczeniem w digital marketingu, jak i tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę z promowaniem biznesu w sieci.

Dokładam starań, aby każdy wpis był przystępny, merytoryczny i przydatny. Zależy mi na tym, aby publikowane treści nie tylko przekazywały wartościową wiedzę, ale również inspirowały do działania.

Jeśli udało Ci się znaleźć tutaj coś, co okazało się pomocne, zachęcam do regularnych odwiedzin – nowe porady marketingowe czekają na Ciebie!
blog marketing
Analiza Space

Analiza Space

Analiza SPACE (Strategic Position and Action Evaluation) to model strategiczny oceniający pozycję przedsiębiorstwa w oparciu o cztery czynniki: siłę finansową, przewagę konkurencyjną, stabilność otoczenia i siłę rynkową. Pomaga w wyborze kierunku rozwoju.

Analiza kohortowa

Analiza kohortowa

Analiza kohortowa to technika statystyczna wykorzystywana m.in. w marketingu i analityce internetowej, polegająca na śledzeniu zachowań grup użytkowników (kohort) zdefiniowanych na podstawie wspólnego zdarzenia, np. daty rejestracji.

Ambush Marketing

Ambush Marketing

Ambush marketing to technika marketingowa polegająca na wykorzystywaniu popularnych wydarzeń (np. sportowych) do promocji marki, mimo braku oficjalnego partnerstwa. Celem jest zdobycie uwagi odbiorców związanych z wydarzeniem.

Amazon

Amazon

Amazon to międzynarodowy koncern technologiczny i jedna z największych platform handlu elektronicznego na świecie. Oferuje sprzedaż detaliczną, usługi chmurowe (AWS), treści cyfrowe oraz rozwiązania logistyczne i marketplace dla sprzedawców.

Algorytm Google Panda

Algorytm Google Panda

Algorytm Google Panda to aktualizacja systemu wyszukiwania wprowadzona w 2011 roku, mająca na celu premiowanie stron z wartościową treścią i karanie witryn o niskiej jakości, z duplikatami lub nadmiarem reklam. Wpływa na ranking w wynikach wyszukiwania.

AIDA

AIDA

AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) to klasyczny model wykorzystywany w marketingu i reklamie, opisujący proces prowadzenia odbiorcy od przyciągnięcia uwagi aż do podjęcia decyzji zakupowej. Pomaga tworzyć skuteczne komunikaty promocyjne.

Ahrefs Rank

Ahrefs Rank

Ahrefs Rank to ranking domen oparty na liczbie i jakości linków zwrotnych, mierzony przez narzędzie Ahrefs. Im niższy numer rankingu, tym silniejszy profil linkowy strony względem innych witryn w bazie Ahrefs.

Adware

Adware

Adware to rodzaj oprogramowania, które automatycznie wyświetla lub pobiera reklamy, zwykle w przeglądarce lub aplikacji. Może być legalne, ale bywa też elementem niechcianych programów wpływających na działanie systemu.

Załaduj więcej wpisów